Chcem objednať roll-up, ako na to?

Vážený zákazník, v prvom rade vám ďakujeme, že ste sa rozhodli pre objednenie roll-up banneru využiť náš internetový objednávkový systém. Proces objednávky je navrhnutý tak, aby ste svoj roll-up mohli objednať ľahko, rýchlo a bezpečne. Aj vďaka tomu vám môžeme ponúknuť férové ceny.

Objednávka v štyroch krokoch

  1. stiahnite si pripravenú šablónu pre požadovaný rozmer roll-up bannera a pripravte grafické podklady
  2. vyplňte objednávkový formulár - vyberte rozmer roll-upu, ktorý požadujete, zadajte počet kusov a priložte súbor s grafikou
  3. odošlite záväznú objednávku
  4. počkajte na potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky, budeme vás kontaktovať

Vyberte si roll-up, ktorý vám vyhovuje!

Pozrieť rozmery a ceny roll-upov

Čo sa nás často pýtate

Ako pripraviť grafické podklady?

Stiahnite si pripravenú šablónu pre požadovaný rozmer roll-upu a podľa nasledovných základných pravidiel pripravte grafické podklady:
  1. vaše logo umiestnite na vrch
  2. buďte stručný a presvedčivý
  3. používajte kontrastné farby
  4. vložte fotografie a obrázky
  5. uveďte kontaktné informácie

Aby váš roll-up bol perfektný, inšpiráciu nájdete v článku Ako správne pripraviť grafiku pre roll-up.

Môžete mi spracovať aj grafiku?

Áno, samozrejme, radi pripravíme grafiku pre váš roll-up. Nezabudnite pri objednávke zaškrtnúť, že si želáte pripraviť grafiku ;-)

Aká je dodacia doba?

Štandardne expedujeme do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, následne počas ďalšieho pracovného dňa prebehne doručenie objednaného tovaru priamo k vám.

Kde si môžem vyzdvihnúť tovar a aké sú možnosti platby?

  1. Osobný odber a platba v hotovosti alebo kartou je možná v Bratislave na adrese Komárňanská 1478/91.
  2. Tovar vám tiež môžeme poslať kuriérom na dobierku.

Ako postupovať, keby mi bol doručený poškodený roll-up?

Tovar posielame zabalený v prepravnom púzdre umiestnenom v kartónovom obale bez poškodenia označený nálepkou "Krehké". Pri prevzatí tovaru od kuriéra ste povinný dodaný tovar bezodkladne skotrolovať. Pokiaľ zistíte poškodenie, ktoré zjavne vzniklo pri preprave, je potrebné spísať reklamáciu s dopravcom a tovar spolu s dodacím listom poslať späť najneskôr do 5 pracovných dní od jeho prevzatia. O prijatí poškodenej zásielky nás prosím bezodkladne informujte telefonicky alebo elektronickou poštou, pričom uveďte číslo zásielky a popis poškodenia.